top of page

Veel gestelde vragen

Wat kan EZ-biz voor jou en je gastouderopvang betekenen?

EZ-biz ondersteunt jou als gastouder bij het opbouwen en/of professionaliseren van je gastouderopvang, zodat jij je (weer) kunt focussen op datgene waar 𝑗𝑖𝑗 goed in bent.

Kijk onder het tabje diensten om te bekijken wat EZ-biz voor jou en je gastouderopvang kan betekenen en neem gerust contact op als je hier nog vragen over hebt.

Is een samenwerking met EZ-biz voor langere tijd?

Nee, de samenwerking duurt in principe zolang als dat we vooraf samen hebben afgesproken, maar wel zolang de opdracht duurt.  


Zou je de samenwerking willen verlengen na afloop van de afgesproken periode van de opdracht, dan is dat natuurlijk gewoon mogelijk.

Kan ik ook een (video)gesprek inplannen met EZ-biz om te kijken of EZ-biz mij zou kunnen ondersteunen?

Jazeker! Zo kunnen we namelijk beide letterlijk een 'beeld' krijgen van elkaar, maar ook 'voelen' of er een klik is. 

Het screeningsgesprek duurt ongeveer 45 minuten en kan zowel telefonisch als via videobellen plaatsvinden.


Tijdens het gesprek kan ik hoogstwaarschijnlijk al een helder beeld krijgen van je uitdaging op dat moment en wat mogelijk een oplossing zou kunnen zijn.

Klik hier en geef aan dat je graag een screeningsgesprek wilt inplannen.

Kan ik de overeenkomst met EZ-biz te allen tijde opzeggen?

Natuurlijk kan dat! 

Wij gaan namelijk geen dienstverband met elkaar aan, maar een opdrachtovereenkomst. Hierdoor kan de samenwerking te allen tijde worden opgezegd. 
Houd er wel rekening mee dat er sprake is van 1 maand opzegtermijn bij opdrachten langer dan een maand of 1 week opzegtermijn van opdrachten van een maand of korter, voor afloop van een opdracht. 

Moet ik ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel (Kvk) om ondersteuning van EZ-biz te kunnen krijgen?

Ja, je zult als gastouder inderdaad ingeschreven moeten staan bij de Kamer van Koophandel (Kvk).

Moet ik woonachtig zijn in een bepaalde gemeente om ondersteuning te ontvangen vanuit EZ-biz?

Nee, dit hoeft dus niet! Het mooie van virtueel werken is dat het dus makkelijk op afstand kan. En gezien EZ-biz voor het overgrote gedeelte digitaal werkt, vormt dit dus geen enkel probleem voor de ondersteuning van jou en je gastouderopvang (op afstand).

Moet ik een volledig lopend bedrijf hebben om ondersteuning te kunnen krijgen?

Nee, juist niet.

Want als je bedrijf loopt, heb je mij dus ook (niet meer) nodig.


Zolang je ingeschreven staat bij de Kvk, je weet waarom je een gastouderopvang bent begonnen en je weet waar je tegenaan loopt binnen je gastouderopvang, dan kan EZ-biz jou helpen qua ondersteuning.

Kan EZ-biz mij ook helpen bij het (opnieuw) opstellen van een ondernemingsplan?

Jazeker! Je ondernemingsplan is het fundament van je opvang (als je die hebt moeten maken althans) en kan dus behoren tot een van de belangrijkste zaken binnen een bedrijf.


Zou je dus nog een ondernemingsplan moeten opstellen? Dan kan ik je daar zeker bij ondersteunen.

Hoeveel kost de ondersteuning vanuit EZ-biz?

Hoe hoog de kosten voor jou zullen zijn, hangt af van de ondersteuning die je wenst.

Zou je wat meer dingen aangepakt willen hebben en/of misschien voor een bepaalde periode, bekijk dan even de pakketten die EZ-biz aanbiedt, gezien een pakket op dat moment goedkoper is dan een los uurtarief. Klik hier voor een overzicht. 

Weet je dat je ondersteuning nodig hebt, maar niet precies waarbij? Neem dan ook even contact op. 

Hoe kan ik in contact komen met EZ-biz?

Dit is eigenlijk heel makkelijk. Klik hier op. 

Of stuur gerust een mail naar:

gastouderondersteuning@ez-biz.nl

Zodra je bericht via het contactformulier of mailadres binnen is, dan zal deze binnen 48 uur worden beantwoord. Tenzij er sprake is van gewijzigde openingstijden. Dan kan het mogelijk wat langer duren voordat je een reactie terugontvangt.

Werkt EZ-biz ook op feestdagen, in het weekend of buiten kantooruren?

Kijk voor de exacte openingstijden gerust hier op de website of Google het even. Daar staan altijd de juiste openingstijden vermeld.

Mijn vraag staat er niet bij

Het kan natuurlijk best zijn dat je vraag er nu net niet bij staat. Geen zorgen.

Stel je vraag dan gewoon via deze weg. Ook zo kun je met EZ-biz in contact komen.

Veelgestelde vragen: Veelgestelde vragen
bottom of page